Het is zover!

8 augustus 2015 - Utrecht, Nederland

Lieve vrienden en familie,

Via deze weg willen we jullie op de hoogte houden van ons avontuur. We weten nog niet hoe regelmatig dit zal zijn, maar daar komen jullie snel genoeg achter :)

Al meer dan 5 jaar zitten we te fantaseren over een lange reis rond de wereld. Nu we tegelijk ergens mee klaar zijn én we allebei geld hebben, kan deze reis er eindelijk van komen. Nu is het bijna zover, morgen vertrekken we naar Kuala Lumpur, waar onze reis begint, om vervolgens een winter over te slaan en weer terug te komen nét voor Koningsdag. Wel een gek gevoel nu dat ik het zo typ. Een hele lange tijd! We hopen veel te zien, te doen, mensen te leren kennen en vooral te genieten! Naast de vliegtickets (we hebben een round-the-world-ticket gekocht), hebben we niets geboekt. We bepalen ter plekke waar we heen gaan en wat we per dag gaan doen, heerlijk!

De afgelopen week was het de tijd van afscheid nemen, zo ook de afscheidsborrel van gisteren. Fijn dat er zoveel mensen bij waren! Wij hebben in ieder geval een hele leuke avond gehad :) En we gaan jullie (en ook diegene die er niet waren) zeker missen!

Liefs,

Ralph en Marily

1. Maite:
    10 augustus 2015
    Ik hoor dat jullie veilig zijn aangekomen! Hoera! De reis is begonnen! Heel veel plezier, rust lekker uit (hmm...zal wel moeilijk zijn^^) en pas op jullie geld :D Saya mau dua bir!
  2. Pino:
    11 augustus 2015
    Ik kan mijn ogen niet geloven.....